Konkurs - sponsorem jest FlixBus (www.flixbus.pl) - do wygrania vouchery
Regulamin konkursu
Regulamin konkursu organizowanego na Facebooku
§ 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
Organizatorem Konkursu, jest „TENET” Sp. z o.o. z siedzibą w Jeleniej Górze, ul. Wincentego Pola 8, NIP: 611-279-70-01 (zwany dalej „Organizatorem”)
Fundatorem nagród w Konkursie jest FlixBus Polska sp. z o.o. ul. Fabryczna 5A, 00-446 Warszawa (zwany dalej „FlixBus”).
Konkurs nie jest stworzony, administrowany ani sponsorowany przez Facebook. Facebook jest znakiem towarowym zastrzeżonym przez Facebook, Inc.
Konkurs jest prowadzony na stronie www.facebook.com/karpacz.noclegi (zwanej dalej “Fanpage”)
§ 2. WARUNKI UCZESTNICTWA
W Konkursie mogą uczestniczyć wyłącznie osoby fizyczne, konsumenci w rozumieniu art. 22 zn 1 kodeksu cywilnego, posiadające pełną zdolność do czynności prawnych, za wyłączeniem uczestnictwa pracowników Organizatora (zwani dalej „Uczestnikami”).
Warunkiem wzięcia udziału w Konkursie jest:
posiadanie przez Uczestnika zweryfikowanego konta w serwisie Facebook,
odpowiedź na pytanie/zadanie konkursowe, opisane na Fanpage'u przez Organizatora,
udzielenie przez Uczestnika zgody na dostęp do publicznych informacji udostępnianych w profilu Uczestnika w serwisie Facebook,
udzielenie zgody przez Uczestnika na udostępnienie danych osobowych umożliwiających wysłanie nagród Organizatorowi
Organizator nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek zakłócenia w działaniu bądź brak działania łącz teleinformatycznych, serwerów, interfejsów, przeglądarek oraz platformy serwisu Facebook.
Czas trwania Konkursu: od 21.11.2018 r.– do 28.11.2018 r. Laureaci zostaną ogłoszeni nie później niż 30.11.2018 r.
Organizator nie ponosi odpowiedzialności za czasowe lub stałe zablokowanie strony lub aplikacji ze strony Facebooka.
§ 3. NAGRODY
Konkurs przewiduje wybranie przez Organizatora 3 laureatów głównych, którzy otrzymają: okulary, model autobusu FlixBus, cukierki krówki, voucher na darmowy przejazd autobusem FlixBus (zwanych dalej “Nagrodami”). Pozostałe 10 osób wybranych przez Organizatora w ramach tzw. „nagrody pocieszenia” otrzyma: okulary, krówki, 5 kodów -15% na przejazdy FlixBus.
Laureatom nie przysługuje prawo wymiany Nagród ani nagród pocieszenia na gotówkę ani nagrodę innego rodzaju.
Laureat może zrzec się Nagrody lub nagrody pocieszenia, ale w zamian nie przysługuje mu ekwiwalent pieniężny ani jakakolwiek inna nagroda.
§ 4. ZASADY PRZYZNAWANIA NAGRÓD
Pracownicy Organizatora wybiorą laureatów głównych i pozostałych laureatów na podstawie subiektywnej opinii.
Laureaci zostaną powiadomieni o wygranej i warunkach odbioru Nagrody lub nagrody pocieszenia za pośrednictwem wiadomości wysłanej na Facebooku.
Nagrody lub nagrody pocieszenia zostaną przekazane laureatom na koszt Organizatora przesyłką pocztową dostarczoną na adres laureata znajdujący się w obrębie granic Polski.
W celu przekazania nagród, laureat w ciągu 7 dni od daty otrzymania od Organizatora wiadomości o wygranej, powinien przesłać w wiadomości zwrotnej adres oraz telefon odbiorcy nagrody.
W przypadku niedotrzymania w/w wskazanego w ust. 4 terminu, nagroda może nie zostać wysłana do laureata.
Organizator ma prawo podać dane laureata na Fanpage.
Nagroda zostanie przesłana na adres wskazany przez laureata w ciągu 30 dni od daty przesłania danych adresowych.
Organizator nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości przekazania nagrody z przyczyn leżących po stronie Uczestnika, a w szczególności w przypadku niepodania bądź podania błędnych danych, zmiany danych Uczestnika, o której nie został poinformowany .
Organizator nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe dane podane przy rejestracji, w szczególności za zmianę danych osobowych uniemożliwiającą odszukanie Uczestnika, któremu przyznano nagrodę.
W przypadkach wykrycia działań niezgodnych z niniejszym Regulaminem lub dobrymi obyczajami, próby wpływania na wyłonienie laureata w sposób niedozwolony, w szczególności poprzez zakładanie fikcyjnych profili prywatnych w serwisie Facebook, dany Uczestnik może zostać wykluczony przez Organizatora z Konkursu.
§ 5. REKLAMACJE
Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzania Konkursu, Uczestnicy winni zgłaszać na piśmie w czasie trwania Konkursu lub nie później niż w terminie 7 (siedmiu) dni od dnia zakończenia Konkursu.
Reklamacja zgłoszona po wyznaczonym terminie nie będzie rozpatrywana przez Organizatora.
Pisemna reklamacja powinna zawierać imię i nazwisko Uczestnika oraz dokładny opis i uzasadnienie reklamacji. Reklamacja powinna być przesłana na adres email: bok@dodajobiekt.pl lub listem poleconym na adres Organizatora
Reklamacje rozpatrywane będą pisemnie w terminie 14 dni od dnia otrzymania.
§ 6. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego i inne przepisy prawa polskiego.
Ewentualne spory odnoszące się i wynikające z Konkursu będą rozwiązywane przez sąd powszechny właściwy miejscowo dla siedziby Organizatora.
Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany zasad Konkursu w trakcie jego trwania.
Organizator zastrzega sobie prawo przerwania Konkursu lub jego zakończenia w każdym czasie w jego trakcie bez podania przyczyn. Informacja o zmianach będzie zamieszczona na Fanpage’u.